Monday, July 11, 2011

saya gembira anda 'like'


salam bersih semua..anda bersih ker??oo yeh saya bersih(bersih maksudnya da mandi wakakaka),entry kali ne tak ada kaitan and sangkut menyakut dengan 'bersih' ne..hari ne dan juga saat ini,mood aku sangat happy ok...ke'happy'an tahap dewa...pehh,aku happy smpai nak nangis la whuhuhuhu...sangat gembira....oo yeeehhhh!!!!

nak tahu kenapa aku gembira yang teramat over gembira ne.Ini adalah kerana 'owg' tu like wall aku hahaha..lawak tak lawak,lantak ah janji aku 'happy'..biarpun 'owg' tu just like jer tapi telah buat mood aku ne terlebih 'gembira'...serius,nak nangis...aku hanya mampu ucapkan 'ALHAMDULILLAH YA,ALLAH'.


Ya,Allah betui2 'bahagia' la...Tuhan,jer faham perasaan aku saat ini,aku sangat-sangat gembira..gembira sampaikan aku rasa tangan aku ne tak henti2 t'ketar2 (kowg faham tak perasaan aku?ah janji aku gembira yang teramat sangat,Alhamdulillah Ya,Allah..Tuhan Yang Esa,hanya Engkau yang faham perasaan aku saat ini)...Ya,Allah TERIMA KASIH YA,ALLAH....terima kasih awak cz 'like' wall aku...ahhh,sangat 'bahagia'.


'Sebaik-baik ibadat umatku adalah membaca al-quran.'

(HR at-Tirmizi)

=)

No comments: