Sunday, July 10, 2011

baju raya warna merah oo yehh!! ^_^

salam semua dan selamat petang,tak lama lagi da nak raya opsss...before raya kita puasa dulu...Insya'Allah hujung bulan ne kita da nak puasa.da habis ganti puasa ker??soalan ini untuk aku sebenarnya haha..xapa2 ada bberapa minggu lagi sebelum ramadhan so,sempat lagi ganti hehe..entry hari ini just nak share tentang tema kitaowg untuk raya ne...

raya ne semua family belah mak aku balik sambut raya kat kampung...ayah aku and adik laki aku pun balik juga so,raya ne memang kitaowg buzy la...tak sabar nak raya ooo yehhhhh!!!! hehehe

tema kitaowg raya ne warna 'merah'..semangat ok,semangat kelantan opsss lupa lak tahniah untuk kelantan menang bola sepak 'apek' tahniah hehehe...out from this story =)..ok2,jom kembali ke pangkal jalan hehe....kitaowg satu family dah setuju untuk pakai kaler merah tapi untuk perempuan je la..adik laki and ayah aku pakai kaler hitam (contra tak contra,bedal je la haha)...

kain kitaowg da pilih.karang da hantar dengan tukang jahit...insya'Allah,1.8 ne da siap ok excted sangat-sangat,tak sabar nak pakai baju raya hahaha (over lak aku puasa pun tak ag dah terlebih extd lak aku hehe..xapa janji bahagia =)


lebih kurang macam ne la kalau baju tu da siap..just kain kitowg 'kain cotton'..untuk design baju tu lebih kurang macam ne la tapi untuk mak just baju kurung biase jer,mak xnak fesyen2 hehe




ne la kain kitaowg tuk raya ne...tunggu lau da siap ek..=)

yang penting baju raya kena lah menutup aurat dan sopan..jangan over sudaaa wakakaka!!

k da tu jer
next time kita update ag k
nice to meet u
u nice me
=)

2 comments:

ct-kama said...

pehh..dah ada bju raya..aq xbeli ag..malas asenyer bli baju raya thn nie...

pakai yg lama kot...=)

Ana Je La said...

haha...bju tuk thn lps pn stll pki gak mybe raya ke2 kot..kma,xjhit bru ker?