Saturday, May 7, 2011

mom vs azri AF9

salam and selamat pagi mereka,entry mereka2 asyk crta pasai ibu mereka jer..aku pun xnak ketinggalan gak(nak myibuk gak aku ne hehe)..oppss,lupa 'selamat hari ibu' to all ibu2 kat dunia ne n very spcial 2 my mom...'l love you my mom'.Aku ari ne akan meneruskan rutin harian ngn makan n mnum,tido n tgok tv cm tu la rutin aku selama 4 bln ne haha..


8.5 ada la khas tuk ari ibu..ari ne smbut kat umah jer ngan keadaan cuaca yang xmgizinkan ne,so duk kt umah j la ek..hehe..




semalam duk melayan Af yang entah ape2 jer ne..tetiba lak aku terminat ngan azri,dia nyanyi lagu kesukaan and kecintaan aku tu 'sungai Lui'cehh bajet lak aku ne..tp lagu tu memang sangat best hehe...motif aku buat entry ne saje jer nak umumkan satu dunia yang aku da minat ngan azri hahaha..aku minat cz dia encam(xkait lak haha)..tp sbb utama aku minat ngn dia cz dia nnyi lagu aku 'sungai Lui'..tQ azri...pas ne kita minat ngn ang ok =)

da tu je.
nice to meet u,u nice me
=)
salam

No comments: