Tuesday, May 3, 2011

entry suko2 jer haha




salam semua yang sudi baca blog ana,tQ semua cz sudi baca haha ayat skema jap..anda semua tak bosan ngn saya kan,yang penting anda tak remove saya kan?kan?kan?kan?motif nak buat entry ne saje jer nak kongsi persaan..cehhhhhhhhhhh...

ah tu jer la..xyah fikr sangatlan kan adoiii..esok ade paper micro P lagi susah kot..tapi................emm.....................


Ya,Allah tabahkan lah hati hambamu untuk menghadapi ini semua..andaikan ini yang terbaik untuk hambaMU,aku redha Ya,Allah..walaupun ianya hanya seketika tapi ia amat bermakna untuk aku,mengajar aku erti sebuah kehidupan.Mungkin aku terlalu mengejarkan kesempurnaan sehingga mengharap kesempurnaan itu akan mjadi milikku..Engkau telah berikan aku perasaan suka,duka,gembira,sedih,sakit,marah dan sebagainya,Terima kasih Ya,Allah :(..aku redha dan pasrah akan setiap yang berlaku..hanya satu ku pinta Ya,Allah tabahkan lah hati hambaMU ini..AMIN..

shazailaana =(

No comments: