Monday, February 28, 2011

air pnya pasal..utem akn msuk tv..=)


syabas..pepagi da bt bising2 kt kolej kdiaman utem haha..

ah pepagi buta aku nak updates status..neh uncle pnya psl ah duk bising2 kt bwh..adoii kacau tido aku la tp pas tgok uncle ne mgamuk aishh..cian gak ngn uncle ne...

alkisahnye,mcm ne hehe...uncle ne mybe wakil penduduk bertam perdana ne la,dia duk dtg g kolej kdiaman utem ne bising2 cz pihak syabas(kerajaan punya air ne la) xantr air g kwsn perumahan kt depan ne..dia bengang cz asal lori duk angkut air jer g kolej kdiaman n xantr g stiap umaah(ne mst kes jelezz2 ne hahaha)...aikk,cian gak uncle tu mst dia lum mndi haha...alah,anak2 dia ag kcian aku ne xbaek gelakkn org...(i'm sori uncle,bdk bru bljr hehe)

aku duk curi2 dgr uncle ne mgamuk kt bwh..

uncle india>>u ah kenapa tidak antr air p kawasan perumah oo..u ah bleh antr air p kolej kdiaman..kta pnuduk taman ne tdk dpt air..dr ptg td kami call pihak syabas..janji mo antr ini air,kenapa tara antar smpi sekarang...

wakil syabas>>encik..kami tk tahu,kami hanya antr shja..kami buat kerja atas arahan (mst pck ne da bengang n mst dia letih..da la kna marah pepagi buta....ah sabou je la hahah)

uncle india>>sya tidak kisah..sekalang sya tahan ini lori,skrang kamu telphn pihak kamu suruh dtg cne antr itu air...(muka bengis)

hahaha...aku tgelak jer tgok pck india ne bising..kcian gak tgok tp pas dgr speking yg kuar..pehh,berabis aku tgelak2 haha..



ah..uncle ne nk mcm ne,buat keja br ah adil ckit...


emm...tu ah syabas ne,kan xpsl2 kna tahan ngn uncle india tu..esk jan smpi bnda ne kuar dlm 'aduan rakyat'..n xpsl2 'kolej kediaman gadong utem' kuar dlm tv..peh,leh ah ktaowg bangga ckit..kompm lctre,NC,wakil mpp yg baru ne bangga cz utem kuar lam tv(xkait langsung hahahahahhaha...)

n pgajaran tuk ari ne..kpd pihak berkuasa,bijak la dlm mjalankan tugas anda..jaga la kebajikan rakyat agar keharmonian,kedamaian n kemakmuran negara kta terjamin..kan 1 Malaysia,rakyat di dahulukn,pcapaian d utamakan...(wekkk..geli jer aku dgr..cakap jer lebih emm)

k da tu jer
nice to meet u.u nice me??
=)

2 comments:

aku budak skema said...

hahaha,...kcian korang kena angkat air,..haha

mahfudzah said...

ana sayang..syabas untuk syarikat air selangor..kalau melaka ni mungkin namenye sya ape tah..syarikat air melaka..haha..ok yang.?:)